piątek, 12 czerwca 2015

Wyzwanie - Postacie fantastyczne: Anioł

Hej  o to moja praca konkursowa, przepraszam za kiepskie zdjęcia ale nie mogę dać innego bo anioła  nie mam już w domu;/ Anioł ma dość nie typowe skrzydła ale chciała by był on inny oryginalny ma włosy zrobione z  wełny czesankowej spódnice z tkaniny i perełki które trzymają tkaninę posiada również naszyjnik jest wykonany z gliny ;)
tu jest link do wyzwania http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-postacie-fantastyczne-anio.html





3 komentarze:

  1. Niestety , ale anioł jest figurką i zdyskwalifikują cię... Do Kreatywnego tylko biżuteria moja droga! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha dziękuje nie wiedziałam że nie można inni też dawali anioły które są figurkami;/

      Usuń
    2. To zostaną zdyswalifikowani po prostu. Te blog jest tylko biżuteryjny, nie patrz na to , że inni dają coś innego. Przeczytaj regulamin jak mi nie wierzysz. :-)

      Usuń