sobota, 17 maja 2014

Lepiołki: Wandelopa cz. 1, Vanellope part 1 TUTORIAL, polymer clay, made hand

Cześć dziś z modeliny na yt wykonam i pokaże wam jak wykonać Wandelope, czyli postać z bajki Ralf Demolka. Bajka ta  bardzo mi się spodobała i od dłuższego czasu chciałam wykonać jej przynajmniej 3 trzech głównych bohaterów  a zaczęłam od najsłodszej postaci w całej bace czyli właśnie Wandelopy. Postać ta bardzo mi się spodobała, z pewnej prostej przyczyny -jest bardzo naturalna i zachowuje się infantylnie, chwilami wręcz irytująco a przy tym jest tak niesamowicie urocza i słodka, że ma się ochotę  poczochrać jej włosy i  cmoknąć w policzek;). Nie będę wam tu zdradzać fabuły  gdyż jak już wcześniej ujawniłam sama w planach zrobić jeszcze trzy postacie z tej baki i być możne w kojonych moich notatkach opisze wam trochę fabułę. Jeszce raz gorąco was zapraszam do obejrzenia  mojego filmiku i spróbowana swoich sł w wykonaniu tej przesympatycznej postaci ;) http://youtu.be/cbAYQkBfcyE

4 komentarze: